torsdag 11 oktober 2012

Om-målad skänk, matsedel och mer loppis. =)

Idag jobbade jag morgon...Nu har jag ledigt 3 dagar, så nice!
Ikväll har jag varit på föräldramöte på Kirons avdelning. Känns konstigt att han är i äldsta gruppen på förskolan, tänk nästa år är vi på nytt ställe! Skumt, förskolan känns ju så trygg!
 
Farmors gamla fina skänk har fått ny färg!
 
Såhär har den sett ut i några år, betsad.
 
Tycker den blev jättefin och passar fint in i vardagsrummet.
 
 
Har ju glömt visa veckans matsedel...Såhär blev den! Jag har inte jobbat några kvällar denna vecka, skönt faktiskt. Tirils föräldramöte hade vi inte möjlighet att gå på...=( Hade ju möte idag för Kiron som sagt, glömt skriva in det.
Imorgon hade vi bestämt tacos men så fick M en impuls att överraska mig med nåt annat, ska bli spännande! ;o)
 
För övrigt idag har det storhandlats på Coop och även hunnits med en liten tur till Erikshjälpen. Kom hem bla. med några hårspännen till Tiril, schablon för tygtryck, en "stryka-på" applikation, fin retro gardinkappa i blått och en kandelaber som här är oputsad men nu blänker fint!
 
Nyss har vi sett säsongsstarten av "Criminal Minds", helt underbart att det börjat igen! På sistonde har vi inte sett TV alls i princip (förutom M som ju är sjukskriven, sett dagtid) utan bara filmer, spelat in några serier dock...Men nu måste man ju bänka sig igen!

1 kommentar:

Maria sa...

Vad fint det blir med alla möbler du målar om!
Matlistor kör vi med här också men för 2 veckor framåt, så det blir riktig storhandling! :)

Tiden går alldeles för fort, har också svårt att föreställa mig att våra pojkar börjar skolan nästa höst...!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...