lördag 20 oktober 2012

Mer firande och paket i posten.

Igår blev det mer födelsedagsbesök. =) På eftermiddagen/kvällen kom farbror Mats och Hanna, och farmor och Voitto och uppvaktade.
Mats hade valt ut sin present noga. ;o) Han vill ha sällskap i älgskogen!
 
 
Kiron fick pengar, pärlplattor och pärlor, Lego och geväret. =)
 
Våra gosisar!
 
Imorse byggde Kiron ihop sin båt!
 
 
Idag har jag sovit så länge jag kunnat...Nu äter familjen middag, jag ska också äta, sen ska vi fortsätta städa lite för morgondagen, blir många barn! Kommer nog vara helt slut efteråt, ska sova ca. 4 timmar före kalaset, och sen lägga mig igen nån timme efter så man orkar vara vaken en natt till...
 
Fick ett roligt paket igår, ett armband jag vunnit på facebook! Fint va?

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...