måndag 29 oktober 2012

Halloween i full gång...=)

Hallo hallo på er! Här i huset råder Halloween-feber just nu. Vi är ju som rätt förtjusta i Halloween som ni som följt bloggen en tid kanske vet...;o) Gillar ju att fira i iallafall en vecka...(fast "riktiga" Halloween infaller 31 oktober) Och på fredag är Kiron bjuden på sin första Halloween-fest hos en dagiskompis! =)
Så pyntat var det här, haha! Så otroligt fult men roooooligt!

Man får sällskap på toa också, denna har M "målat" på badrumsskåpet. Lyser i mörkret.


Även familjen var pyntade igår, har man Halloween-dräkter liggandes så borde de väl användas åtminstonde en gång om året, eller hur?


Obligatoriska tillbehör, fast vi vuxna åt på kvällen kex och ost igår...och såg självklart rysare, "Messengers 2". I förrgår blev det "The Ward"...=) Me like.  

Slurpade lite gott också, köpte denna roliga box på båten.

Kiron pysslade igår, redde sig själv och ville inte ha nån hjälp. När gubben skulle ställas på tork så tippade den dock omkull hela tiden, så jag sa att vi kunde sätta dit ett till ben så den kunde stå. Då svarade sonen lillgammalt: "Mamma, är det du eller jag som gjort snögubben!?" Hahaha sötis! Vi flyttade iallafall ett av benen så nu kan snögubben stå. =)
Idag har jag grejat hela dagen, har rensat ut en del i min garderob, så det har fotats och lagts till salu... Tar mer tid än man tror!
Nu ska vi se rysare igen...tror det blir "The Pact" ikväll!! Ha en kuslig natt på er!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Jag som är lite anti högtids pyntare funderade på att köpa en prydnadspumpa i affären idag.. Men man vill ju inte överdriva ;) så jag får se hur jag gör =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...