torsdag 20 september 2012

Ärenden, köp och spökfilm.

Idag har vi avklarat lite ärenden, som; lämna in min symaskin för service, hämta ut JOTEX-paket, köpa kuddar på JYSK (blev jättefina i kökssoffan, ni kan få se bild senare),
 
handla 2 påsar mat på ICA, och det blev även en sväng på Erikshjälpen. Mest jag som springer då M fort blir trött i benet och får ont... Men han har försökt träna mer nu...men får rätt ont efteråt. =(
Lunchen intogs på McDonalds...

Sen vi kom hem har jag sytt lite, bla. mitt första par trosor! De blev faktiskt bra! Har också hunnit med en liten promenad, jag och Tiril...
Nu sitter jag och Mattias i soffan och har precis börjat se "The Awakening"...verkar rätt spännande! (PS, den var jättebra!!) 



Imorgon blir det kvällsjobb och sen jobb i stort sett nonstop fram till 16 på söndag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...