onsdag 12 september 2012

Å ännu en!

Ledig dag menar jag! ;o)
Idag har jag grejat en del behövligt enligt mig själv iallafall. Tvättplock, rensande, färdigställande av beställning.
 Sen har vi också varit och lämnat av och hämtat in grejer vi sålt och köpt på fejjan, halv-storhandlat (igen, Coop denna gång, bla. bunkrat upp med kräftor när de har alla paket för 39,90 ;oP) Mattias fick fixa maten, kycklinglår med ris och café de paris-sås. Barnen åt som hästar, de älskar verkligen kyckling! Under tiden han lagade mat, och efter vi ätit har jag klippt gräset både på framsida, sida och baksida av huset...Puh, vem behöver träna då?
 
 Prinsessan Guldlock...
 
...och upptäckar/uppfinnaren med ständigt 1000 frågor!
Glömde ju visa igår, blev glad i måndags på jobbet när jag slog upp tidningen och såg denna söta bild på en liten tjej i LillSpooky-mössa, hjärtevärmande, jag älskar att se mina plagg "in action"!
Nu blir det film, ovanligt va? Lite Annika Bengtzon...=)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...