fredag 8 juni 2012

Ska fira kusin Wilma, och sen fredagmys!

Skönt att vara ledig i helgen!!! Jag ska ta en svängom med dammsugaren, synd bara att vara inne, är så fint väder...
Har fått snusa på lill-Robin (brorsonen) en stund då de tittade förbi. Gopöjk, nu blir det snart dop för honom också!

Mina puss-ungar.

Sen vankas det tacos innan vi åker till Kramfors för att fira min systerdotter Wilma som fyller 5 år idag! Denna bild är från förra året, tidningsbilden då hon fyllde 4.
Och sedan ikväll när det lugnat sig med alla kvällsrutiner (barnen får nog sitt fredagsmys nu medan jag städar) ska jag och min kärlek se en så mysig, romantisk, spännande, vacker film... I LOVE!
Jag har sett den på bio men Mattias blir det första gången för, "The Twilight Saga-Breaking dawn del 1". ...
Thank God it´s friday!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...