tisdag 26 juni 2012

Midsommardagen och snabbshopping. =)

Nu har jag avklarat ett nattpass...One down, three to go!

På midsommardagen fick vi nästan lika fint väder som på midsommaraftonen, vi fick dessutom sovmorgon till 9.30! Jag satte mig på altanen och sydde en stund, hann klart en beställning. Sen fick vi besök av svärmor Haidie och Voitto.
Efter det for vi ner till Bollsta för att fira min fina mamma som fyllde 58 år. Hon och pappa firade också sin 34:e bröllopsdag, det ni! Nåt att inspireras av och hoppas på. =)  
Ludde vilar ut sig efter aftonens bravader.
De bjöd på middag, min syster Anki med Emilia och bror Johan med 3/4 av sin familj var där samtidigt som oss.
Mattias motionerar bebismusklerna lite...haha Robin har här nyss kräkts ner mig 3 gånger, han kräks alltid på mig!

Ludde vilat klart och röjer lite med grannkatten.
På söndag blev det också sovmorgon, och efter frukost städade vi och packade så vi kom iväg tidigt hemåt. In för lunch hemma och sen vidare till Birsta, och IKEA. Där blev det 2 set med tallrikar, (18 delar för 99 kr), och 2 set med glas (våra var helt slut!!) och lite annat smått och gott.
Var också in på Panduro och köpte lite pysselmaterial till bröllopet från deras rea, 50% på mycket.
Skönt att vara hemma men helt underbart i stugan! Nu blommar iallafall syrenerna hemma, doftar ljuvligt i luften och jag älskar mina promenader till och från jobbet!
Idag ska vi till Ia och Daniel en sväng och fira Molly, mycket över tiden, hon fyllde år i april!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...