måndag 4 juni 2012

Mer facebook-köp och bröllopsfint. =)

Imorse fick jag sovmorgon, såå nice, Kiron gick ner och såg Barnkanalen kring 8 medan jag och Tiril snusade vidare ett tag till...
Enda nackdelen med sovmorgnar är att dagarna blir så korta, haha!
Har haft en hemmadag och sytt en del, måste ju avklara lite beställningar.

I helgen köpte vi en cykel till Kiron på facebook. Begagnad men duger fint! Den är 16-tums, något stor än men vi gav 150 kr för den så det känns som ett bra köp att spara tills den kan användas. Han har ju sin fina 12-tums så länge.
Skruttan bygger torn, hon är så otroligt härlig nu med sina fler-ordsmeningar, och härmanden hela tiden. Idag körde jag ett Zumba-pass (mitt andra nånsin, första var förra veckan ;o)) och då stod hon bredvid och härmades, söt distraktion, haha!
Fick ett paket i postlådan idag, Kirons fina väst och kravatt till bröllopet, köpt nytt på Tradera. Tjusigt eller hur?
Till middag blev det krydd/grillkorv och strips, och nu sitter jag och min stora kärlek och ser på inspelade "Arga Snickaren"...
Imorgon blir det kvällsjobb igen!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Snygg cykel till kiron!! Vilket kanonpris!

Så du är på väg att fastna i zumbaträsket du med???.. Welcome! ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...