fredag 4 maj 2012

Lediga torsdagen, besök och nytt garderobstillskott!


Japp då var man på jobbet för natt-helg igen då.  Skulle ju hellre sitta hemma i soffan nu och smutta på lite viiiin, men pengar behövs ju alltid, och jag behövs ju också på jobbet, som tur är. =)

Idag har det varit snöblandat regn hela dagen, till skillnad från gårdagens sommarvibbar...=( Vi har varit inne i stort sett hela dagen, blev lite snurrigt imorse men jag har iallafall fått sova extra inför natten, efter mycket om och men, virrpanna till sambon till trots... 
Igårkväll fick vi besök av svärfar Roger och hans Carina. De hade inte hunnit gratta mig än.
Barnen fick nytillskott till garderoberna, mycket fint. Kiron testar ett nytt sätt att prova kläder....
Här är vad de fick, Kirons till vänster och Tirils till höger, japp, de fick matchande tröjor, och mycket annat fint också.
Jag fick ju också presenter, en whisky (namnam!) och denna topp som jag testade direkt.
Kvällen spenderades vid TVn, vi såg Let´s Dance (jävla vansinne att hela TV-Sverige ska stanna av bara för ishockey-VM, det finns trots allt, tro det eller ej, många människor som inte sitter bänkade för VM...mutter mutter), och sen såg jag lite mer TV medan jag klippte ut Tirils brudnäbbsklänning, som ni får en peek på här nedan.
Barnen har tro det eller ej blivit lite snoriga igen, var nog därför Tiril sov så dåligt härom natten...Jag känner också lite så där "inför förkylning" i kroppen, men förhoppningsvis blir det inte mer än så.
Hoppas ni sussar gott i era sängar inatt, och när ni kliver upp imorgon har jag nyss lagt mig...eller inte lagt mig än, beroende på när ni kliver upp. ;o)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...