tisdag 29 maj 2012

Ännu tröttare!

Ikväll är jag ännu tröttare än igår...natten som var fick jag sova kanske totalt runt 3 timmar???? Tiril var vaken i timmar och sjöng, skrek, grät, busade om vartannat... M blev hemma med henne för det var no way att hon skulle orkat med dagis idag. Hon har fortfarande slemmig hosta men annars är hon rätt pigg..Jag vet inte varför hon sover så dåligt.
Jag har varit som en zombie hela dagen, tur att det blev fullt upp på jobbet (klockan ringde 5.45, bara att masa sig upp), jobbade till 12.30, M hämtade upp mig, jag slumrade till en ministund på soffan i uterummet innan det var dax att åka till mina föräldrar. Känt mig som dåligt sällskap då jag gnuggat ögonen och gäspat typ hela eftermiddagen, men god mat var det och gott sällskap. =) Vi kikade in hos svärmor Haidie också med en blomma.
Längtat till min säng hela dagen, nu ligger jag här, kollat igenom meddelanden och har sålt några prylar på facebook köp o sälj idag, sånt som legat ute ett tag så det känns skönt. Men måste ju PMa köparna osv. så nu är det rätt sent ändå trots att tanken var annorlunda. Jaja men nu ska jag iallafall sova...Får jag inte sova fler timmar inatt så kommer jag storgråta!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...