lördag 7 april 2012

Sjukt jobbigt och påskharar.


Ja, snart halva helgen gjord då. =) Är hemma på timmar nu. Igår kväll jobbade jag med dundrande huvudvärk och feber, hade 38,5 när jag kom hem, fast jag tagit alvedon på jobbet. En snabb dusch och en ipren, sen hopp i säng. Imorse kändes det lite bättre, sovit dåligt och ont i halsen men ingen feber. Har varit lite snurrig på jobbet men har gått bra ändå, fick ta en ipren även idag för huvudvärk, men tror inte jag haft feber. Nu ska jag snart tillbaka för kvällspasset. Sitter i uterummet, vårt älskade uterum,och myser i solen, annars rätt kallt ute.

Mötte påskharen när jag kom hem, han hade precis gömt våra barns påskägg. Så det blev lite jakt, "fågel fisk eller mittemellan". =) Ungarna blev jätteglada över sina ägg, och de fick också några presenter av oss, nåt klisterark, en bok till Tiril och lera till Kiron.=) Så nu har de goffat godis.
Igår innan jobbet blev det premiär för ute-sömnad. =)
Nu tror jag att jag ska lägga mig ner och blunda en stund...Ha en fortsatt bra dag, hörrni.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...