torsdag 26 april 2012

Min förlovningsring, paket och film-helg!


Ja...snart kanske det är dax att säga hejdå till förlovningsringarna, då vi snarast måste bestämma oss med vigselringar (vi ska ha varsin!). Vi lutar mest åt att smälta ner våra gamla ringar och använda dem i de nya, så är de ändå en del av "oss". Vigselringarna blir i titan och passar inte riktigt att använda tillsammans med förlovningsringarna.
När vi köpte dem var de borstade på utsidan men det har nötts bort...=)
Denna ring har suttit på mitt finger nästan dygnet runt (tagit av vid dusch och en del andra situationer ibland), sen 1 april 2003, då vi förlovade oss på "lyx"kryssning med 3-rättersmiddag, räkfrossa och lyxfrukost på Silja Festival. =)
Filmhelgen är räddad!
Fick leverans från LoveFilm som jag ju testar via Buzzador, denna gång med "Bilar 2" (Kiron ska få se den imorgon) och "Red Ridning Hood". Mys!


Fick 2 paket till i lådan idag, till bröllopet. Ett var såhär stort och fint.

Och innehöll det här som jag inte tänker säga vad det är, men det är heller inte svårt att lista ut. ;o)
Nu har jag jobbat klart för veckan, woohoo tidig helg!! Är ledig till på måndag då jag går på natt-veckor...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...