lördag 25 februari 2012

Ledig kväll med Melodifestival.

Idag har jag jobbat 7-16. Sen har det varit familjemys sen jag kom hem. M lagade god middag, fläskfile´, potatisgratäng och aioli. =) Mums! Sen hann jag med lite sömnad, och nu sitter vi och ser på Melodifestivalen! Vi hejar på på Dynazty och Danny, men jag tyckte också Axel var rolig, fastnade liksom i huvudet direkt..."nananana we´re in love..." =) . Och där for han ut...Lotta och Christer, *kräks*.

Imorgon börjar jag 13, så jag unnar mig lite rödvin nu till myset. När Mello är slut ska vi se Wallander-filmen från förra helgen. Ska spela in "Kommissarie Banks". Den serien är baserad på böckerna av Peter Robinson, som jag varmt rekommenderar om ni inte läst dem, spännande deckare!
M har också hyrt 3 filmer, "Rango", "Fright night" och "Super 8". Får se när vi hinner se dem, har några lediga dagar innan de ska lämnas tillbaka. ;o)

Här är stans, Sveriges, ja, nog världens sötaste skrutta idag! Charmiga unge.

Nej, nu ska jag koncentrera mig på myyyys!

1 kommentar:

Maria sa...

Hur söt som helst ju! :) Hoppas ni var nöjda över vilka som gick vidare på Mello...jag hade ingen direkt favorit men jag tyckte det var rätt som gick vidare till final om jag måste välja! ;)

Kramen..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...