fredag 13 januari 2012

Tirils rum och lust att rensa!

Nu är det jobbhelg igen...Jobbar alla nätterna 3...
Dagarna går så fort! De här dagarna jag varit ledig har jag försökt få bort sånt som ligger efter där hemma sen vi var sjuk...förstår inte hur skräpigt ett hus kan bli på några dagar. Och jag har också "kli i kroppen" efter att röja ut, städa bort, rensa garderober och sånt som bara ligger och tar plats, lite feng shui!!! När jag jobbat min nattperiod klart (den tar så mycket energi, sover mycket mindre än vanligt), så hoppas jag lusten finns kvar, då ska det röjas!

Har iallafall bytt julgardiner och städat ut julen, tjugondag knut idag som ni kanske vet. =) Kiron är inte mycket för att dansa runt nån gran, han hade bara tittat på idag när lillasyster dansat med de andra på dagis.

Sytt en bonad till Tirils rum...sakta men säkert tar rummet form. Och här blandas rosa med rött, blått, grönt, svart ja alla möjliga färger!!! I akvariet har vi förresten vår salamander Black Jack, mest för att det inte finns plats för det nån annanstans. ;o)
Ska sy nytt överdrag till dynan i korgstolen...
Och även sy dynor till träsoffan. =)
Idag har jag också klippt till lite, mycket som väntar på att bli sytt nu, en del beställningar jag ligger efter med bla...Och så fyller ju Tiril år om mindre än en månad....
Jag har fått en utmaning av Ulrika, men den tar jag imorgon! Hoppas ni sover gott inatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...