tisdag 17 januari 2012

Sovit lite, röjt och lite rea!

Usch vilken natt...Jag somnade strax efter 1 och sov runt 2-3 timmar innan Tiril vaknade, stoppade om henne och la mig igen...Men då hade kroppen redan ställt in sig på att vara vaken, "aha, är det nattjobb på gång", liksom. Så jag vred och jag vände på mig, i timmar... Mot morgonsidan lyckades jag få lite sömn igen. Men så trööött!
Ontet i halsen är kvar också.... =( Och surprise surprise, Tiril har hosta...IGEN!

Jaja, nog synd om mig. Idag har jag lagt ut 23 LillSpooky-plagg till nedsatta priser på facebook och Epla, passa på!
Jag har även fortsatt lite med röjningen, inte tagit mig igenom skåpet än men halvvägs. =)
Kolla bara vilken skillnad.
  Har slängt och skänkt iväg typ 5 påsar hittills! Har inte tagit överhyllan som ni kan se, det blir imorgon.
Imorgon blir det jobb igen, dagarna bara flyger förbi i ilfart! Jag hoppas verkligen att jag får sova bättre inatt, annars vet jag inte hur jag ska orka.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...