onsdag 14 december 2011

Juligt i hemmet....=)


Idag har jag varit och ätit årets första julmat, jultallrik på Technichus arrangerat av kommunen. Kom tyvärr en tid då ingen annan jag kände kunde, men hade ändå ett trevligt gäng från Semret bredvid mig som jag pratade med. Köpte lite smått i Technichus butik, bla en rolig "projektor" till Kiron i julklapp, de har mycket kul i butiken, ett tips man inte alltid tänker på!

Här kommer så lite av vårt julhem, ingen gran än, den klär vi dagen före julafton. Dessa bilder är från nedervåningen, dvs. hall, kök och de allra flesta bilderna vardagsrum (skippat datorrum, lekrum, toa och tvättstuga, hehe!). Snöat in på mycket silver, glas, zink, spets och vitt just nu, shabby helt enkelt...Men eftersom jag är jag vill jag ändå blanda upp det med lite färg, denna månad rött. =)
Håll till godo!











1 kommentar:

Maria sa...

Oj vad mycket fint du har där hemma!! Du har verkligen lyckats pynta bra..och fotoväggen är jag avundsjuk på, vill också göra en men måste vänta till min sambo ska göra om väggarna här hemma först! ;)

Kram kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...