torsdag 22 december 2011

Det närmar sig... Sena och tidiga paket!!

Jobbar ikväll, sen är jag ledig till annandagen! =) Igår kom förresten mina zinkbokstäver från "Two Shabby Chicks", var ju ett bra tag sen det första paketet kom, men det var inte komplett nämligen...Efter en del mailande så har dessa kommit, med extra gåva dessutom, fick med ett litet hjärta med pärlor (som man kan hänga), och 3 zinkstjärnor i ett hänge. Så allt som allt är jag ändå jättenöjd med butiken! Jättefint! Nu står mina bokstäver lite här och där, ett M och ett K i zink, och ett T och ett H i vitt trä. =) Gissa vad de står för?
Jag fick dessutom tidiga klappar av Ia min vän, de visar jag senare!

Längtar till lördag då man får träffa denna sötnos igen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...