onsdag 16 november 2011

Trött inlägg om magsjuka och julklappsönskan.

Usch vad trött jag är...hade hoppats att jag skulle hinna sy lite ikväll och se nåt roligt inspelat, men jag orkar bara inte. Ska strax duscha och gå och lägga mig istället.



Vi har lånat en laptop från min pappa i väntan på att vi inhandlar en egen...blir nog mest troligt en laptop det med....Haft stationär tills nu, men som ni kanske läst i mitt förra inlägg så är den död nu. Då jag ännu inte riktigt kan med denna så blir det inga egna bilder detta inlägg.



Jobbade inatt, gick väl bra, stressigt stundvis .Ofta är det som att när nåt händer så händer det flera saker på en gång, dvs alla behöver hjälp samtidigt, sen blir det stunder då det är totalt hellugnt istället...



Kiron hade fotografering idag på dagis, och det hade gått hur bra som helst. En julklappsönskan till honom blir förresten lego, gärna vanliga plattor och klossar, inte så mycket "kringgrejor". Han bygger och bygger och bygger....Vi har ju nästan bara Duplo här hemma, men han bygger alltid med lego på dagis.



Barnen var smått griniga som ofta när det varit tidig morgon, men Tiril mer än Kiron. Tills vi skulle äta middag. Då sa han att han hade ont i magen och halsen och gick på toa. Varningsklockor i huvudet redan då.... Mycket riktigt. En stund senare kräktes han. Han har sen dess kräkts en gång till också, blev tidig kväll. Nu får vi se hur natten blir....

jaja bäst att släcka ner, skulle kunna somna stående....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...