lördag 12 november 2011

Farsdagsfirande hos våra pappor!

Hade inte Tiril verkat piggare idag hade vi övervägt att kontakta läkare för hennes tjuriga förkylning....men hon verkar ta i trä mindre snorig nu, fast hostar på natten gör hon ännu. Och Ms förkylning verkar bara bli värre. Får hoppas det ger sig under helgen!!!!!! För till veckan ska jag jobba natt!! Hans tur att lämna på dagis!



Blir Sundsvall imorgon, killen har hört av sig (om vingen till bilen)...så idag ska vi bara vara hemma och skrota, såå skönt!

Igår kväll blev det (efter god middag, nattning av barn och lite sömnadstid...;o))rödvin, ostbollar och "Supernatural". Mysigt!!

Båda föräldrarna var för trötta för att sitta uppe halva natta, men 2 avsnitt hann vi iallafall med. Jobbiga nätter nu med alla uppvaknanden, hostanden och omstoppanden....



Häromdagen tog vi iallafall en sväng mot Bollsta och Sandslån. Tänkte det var lika bra att fira våra pappor tidigare med flängandet till Sundsvall i helgen...

Kiron fick inviga en ny fin födelsedagströja, fick av Carina och farfar. Visst blev han stilig? M har här också hjälpt honom göra ett flygplan av en juiceförpackning. Först fick Roger påhälsning. Han är gräsänkling då Carina bor på hälsohem några veckor, ska få coachning om kost. Barnbarnen fick pigga upp honom lite!

Sen till Bollsta och mina föräldrar. Vi hade med oss en tidig julklapp till Ludde också, en fodrad camouflage-dräkt! Hehe, den visade sig vara lite för kort, så nu ska jag sy om den så det blir mer som en tröja bara. Ska testa mig på att sy en egen också. Liten frusen vovve det där.



Jag, hårding??


Idag ska vi äta fisksoppa med curry, och vitlöksbröd och grekisk yoghurt till...mumma! I övrigt ska jag försöka göra så lite som möjligt....;o)

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Gud vad gullig hunden är!!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...