fredag 28 oktober 2011

Happy Halloween? Rysarhelg!

Idag har jag jobbat morgon. Hämtade 2 trötta barn vid 14. Men efter lite fredagsmys var de gladare. Sen har Kiron tjatat hela veckan om "helloweeeeeen". =) Han vill pynta. Så när M kom hem rotade han fram lådorna och nu är det spökhus här!

Vi går all in denna helg, vissa firar nästa helg, men eftersom jag jobbar då och Halloween är på måndag 31 oktober så firar vi nu i helgen. Kommer nog fira hela nästa vecka oxå, med rysare, haha! Vi har lånat 4 rysare av bror att se i helgen...

Kiron sprang omkring med dessa horn, viftade med armarna och sa att han var en "fladdermöss".

Jag lagade köttgryta med rödbetor till middag idag...MMMM vad god den blev!Lite pyntat..=)
BU!
Ungarna i fina halsband. Kiron har gjort sitt första (?) pärlhalsband, på dagis, till sig själv, så nu har jag bett honom göra ett till mig med, hehe! Tiril i Halloween-halsband.
Katten smyger på pyntet...han kommer nog riva ner det snarare förr än senare...
Nu ska vi se denna, nyinspelning på gammal rysarklassiker!!!
Och så har vi massor av sånt här också!


Ha en scary fredagskväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...