onsdag 19 oktober 2011

Foton från Kirons 4-årsdag. =) Och så har vi en liten sjukling i huset....

Idag har jag haft en riktigt lugn dag. Behövlig. Kiron var gnällig kring lunchtid, blivit snuvig igen, och kändes lite varm, och iskall om händerna, och sa dessutom att han frös...Behövs mer tecken??? Tog tempen, stackarn hade 39,7 grader! Bäddade ner honom i soffan med film och lite gott, sen han fått alvedon för han var så hängig... Sen har han varit piggare, kanske beror på alvedonet, men han hade 38,7 nu ikväll så det blev mer alvedon till natten.

Jag hade optikertid kl. 17, så efter det köpte vi med oss mat hem. Kebabtallrik till mig, och Kiron hade ett gratis Happy Meal på donken att ta ut, eftersom han är med i klubben.



Nu ser vi på "Arga Snickaren" och dricker te. Jag är sugen på att bara slappa ikväll framför TVn, men har en rejäl hög med auktioner att lägga ut på Tradera...drygt. Även om jag delat upp det på fler omgångar så blir det mycket... Behöver snart rensa bort lite i Kirons garderob igen, får knappt igen byrålådorna nu sen han fick massa kläder i present, haha!

Vi ska också vara med och sälja på leksaks/vintersportloppis-bytardag den 26 November, så till dess ska sånt också gås igenom.



Nu till bilder från gårdagen! =) Här är Kiron med en av sina favvo-presenter, elvispen! Han har på sig kläder sydda av mig till hans födelsedag, också...=) Vi sjunger ju Trollmors visa för honom varje kväll så självklart måste han få en tröja i det tyget! Tiril fick också hon en trollmorströja (och mössa). Här matchar sötisarna! Mina föräldrar och fostersyster Linnea kom och grattade Kiron igår. Kiron fick av dem pengar, handskar och 2 sago-CDs. =) Här väntar de på fika.
Kiron är så intresserad av bokstäver och siffror nu, så klart det skulle stå Kiron 4 år på tårtan. Och ett stort 4:a ljus hade han också fått välja.
Tiril åt med hela ansiktet...
Papperskaos under presentöppning, han fick resten av presenterna från oss på kvällen också.
Tvättmaskinen! Oj vad glad han blev.
Här är presenterna från mina föräldrar (handskar och CDs överst) och från oss, han fick tvättmaskin, vargbil, gående dinosaurie, ljudpryl till cykeln, vattenkokare, 2 polotröjor, Me & I tröja, Moonkids-byxor, eltandborste, Bamse-prenumeration med bok, 8 dockplagg och en dockryggsäck som jag sytt. =) Plus LillSpookykläderna då, 2 tröjor och 2 byxor.


Nä dax att sluta. Vi får se hur det utvecklar sig med Kirons förkylning... Pöss pöss!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...