fredag 21 oktober 2011

5 saker-utmaning....=)

Joanna har utmanat mig att skriva klart dessa fem meningar....Here goes! =)

1. När ingen ser eller hör mig...brukar jag ofta sjunga eller nynna förmodligen ganska falskt....
2. Jag går aldrig hemifrån utan...mobilen.
3. Min blogg heter som den gör för att....ja, började blogga här 2008 och visste som inte vad bloggen riktigt skulle handla om, mitt lite allt möjligt var väl närmast, mitt ditt och datt, så är det också en liten "ordlek" om man kan kalla det så, mitt liv som jag beskriver för dig (ditt)...Ah låter långsökt kanske...;o)
4. Om jag vågade skulle jag...satsa på sömnad och näthandel....? =)
5. Om 10 år kommer jag att..Förhoppningsvis vara gift med Mattias, kanske vi har ett tredje barn, Kiron kommer vara 14 (!) och Tiril 11, så man har nog fullt upp med det oxå... Hoppas vi bor kvar här. Hoppas att jag utbildat mig vidare inom nåt jag trivs med!

Nu utmanar jag följande bloggar att göra samma lista:
Tina
Maria C
Sandra O
Kikki
Ulrika

Om nån mer vill ta utmaningen så be my guest! =) Fanns fler jag ville "utmana". =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...