onsdag 28 september 2011

Nätshopping på Blingo outlet!

Här blir det fortsatt sjukstuga, host host och krax krax. Blä vad det är tråkigt! Måtte jag vara frisk till helgen, då hela familjehögen ska äta och bowla med min pappa!

Kiron fick också vara hemma idag, hans öga såg lite varigt ut, svullnaden sjunker ju mer och mer neråt så ögat blir väl irriterat.



Konstaterade igår när jag plockade ut 5 långärmade tröjor ur min garderob, och la dem i mitt tygförråd istället "att sy om av" (älskar re-do!!!!!), att jag behöver verkligen shoppa. Känns som att allt jag har är urgammalt, noppigt, blekt eller bara tråkigt. Jag shoppar verkligen inte ofta till mig själv. Och isåfall nästan bara på rea. Har alltid ambitionen att sy mer till mig själv också, men när ska det prioriteras?



Därför blev jag glad när jag igår fick mail från Blingo om att deras outlet öppnat, där man kan shoppa kläder från gamla kollektioner. Jag hittade inget till barnen som de behöver, men till mig själv. Blev ju på rea ändå, men de har ju så fin kvalitet!

Fick välja bort en cardigan för det kändes som om summan drog iväg litegrann, kanske var dumsnål, men 2 plagg till min garderob blev det iallafall, woohoo! Roligt att nätshoppa förresten när man är hemma sjuk! =)

Det blev en Jessica Ladies Dress, 191 kr....



och en Maya damomlott 90 kr! Längtar tills de dyker upp i brevlådan!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...