fredag 16 september 2011

Lite fixat här hemma! =)

Har blivit lite fix här hemma. Sambon har antikbetsat några plankor och satt upp hyllor och krokar till min syvrå. Den har varit överbelamrad med bråte de senaste 6 månaderna, eftersom vi grejat typ överallt på övervåningen. Men nu kan jag sitta där och sy!! Långt ifrån klart, vi ska ju också tapetsera sovrummet som vrån ligger i, men funktionsdugligt iallafall! Bakom dörren till vänster ligger mitt tygförråd, nära till hands. Den gröna maskinen är mammas gamla, som inte fungerar som den ska, nu har jag lånat en annan av henne, då min egna är hos doktorn. Har också för en tid sen målat tidningshyllan vi köpte på Erikshjälpen, och satt upp i lekrummet, så Kiron har sina Bamse-tidningar där, och på krokarna har de tygpåsen med dockkläder, och Spiderman-capen.=)Så här såg tidningshyllan ut före...

I helgen hoppas jag hinna med ett annat mini-projekt till Tirils rum...to be continued! Ha en bra fredag!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...