torsdag 18 augusti 2011

Dagisdag 3!

Är avklarad! Somnade någorlunda tid igår, och sov gott. Tiril var vaken en stund inatt, sov ju rätt länge på dagis igår...så därför vid 6 när jag klev upp och väckte barnen, sov hon tungt... Och Kiron var ledsen och ville bara sova mer, stackarn! MEN upp kom vi. Där 7. Allt har gått bra, jag har varit ifrån Tiril mer idag, suttit en stund i personalrummet, och på gården har hon fått gå omkring själv eller med en personal mest...=) Också har hon varit med Kiron, såg jag.
Efter lunch så drog jag hem Tiril i vagnen, hon slocknade som ett ljus. Kiron är kvar än men han var så trött så personalen undrade om han fick lägga sig och vila en stund. Kanske behöver det nu när det blir helt andra tider.

Nej, nu ska jag ut, solen kikar fram! Imorgon blir det bara Tiril som ska till dagis, ska testa att hon är där själv! =)
Fredag imorgon, lovely! Ser fram emot ev. räkor, rödvin och film med min karl, vi har båda varit så trötta denna vecka så mycket mys har det inte blivit!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Tirils inskolning på förskolan verkar ju gå som en dans!!
Hoppas det går lika bra för dig oxå att börja jobba sen och att du får lika roligt som Tiril verkar ha! =)

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...