onsdag 6 juli 2011

Lugna soliga dagar...

Har märkt att bloggen har betydligt färre besökare nu i sommar, och mindre kommentarer! Helt förståeligt, jag gör likadant själv, läser mindre och kommenterar därför också mindre, man vill ju njuta och ta det lugnt i finvädret nu i sommar. Så då vet ni om ni saknar kommentarer från mig...=)


En liten uppdatering lägger jag iallafall in då och då...=) De senaste dagarna har varit lugna och rätt sköna. Igår kom ju Kiron hem, mormor o morfar skjutsade hit honom och stannade på grill-middag. Innan dess myste jag och lillan på här själva. Goa unge! Vi lekte bla. tafatt, och hon skrattade lika mycket när hon jagade mig som när jag jagade henne...=) Tog några mor och dotterbilder...Här är två av dem, Tiril gjorde så söta miner på varenda en! Så här mycket osminkad Hanna i ett och samma inlägg får ni nog aldrig mer se...;o)
Kikar på mig för att se om jag grimaserar...

Idag har det varit VARMT!!! Önskar vi hade närmare till nån härlig sjö att slänga sig i. Närmaste är Smitingen, det är ändå en bit att gå, och jag är inte förtjust i sand, saltvatten och allt folk där... Vill ha en lugn liten sjö med bara några badgäster på sin höjd.

Vi var hemma istället, var inne under tak när värmen var som värst...

Blev lite mumsig fruktsallad till mellis!

När M kom hem var vi beredda, tog med oss picknick-middag och for till Snibben!

En till osminkad-bild...Myser i solen med skruttan!

Vi doppade oss allihop, men Kiron och M var i mest, eftersom jag mest bara vill doppa mig som sagt, och Tiril inte är så förtjust i "kallt" sjövatten.


Detta lilla spöke heter Kiron, som jämrar sig och säger "Jag fryyyyyyyser", "Jag vill ha kex!" osv... =) Tiril tyckte han var mycket lustig, och lyfte på handuken och langade kex in till honom där under. =)



Dagens roligaste var familjen med holländare (?) som kom kort efter oss till Snibben, slängde av sig ALLA kläderna, samtliga familjemedlemmarna, och lugnt badade helt naturligt och helt näck. Blev en liten chock sådär efter middagen, men rätt rolig sån. Önskar jag kunde vara så naturlig, såg rätt härligt ut. Själv sitter man och byter bikini under handduken, lixom...=)


Tog en kort springrunda ikväll och har sen inte hunnit så mycket mer. Nu ska jag ta en snabbdusch innan jag slänger mig i säng!


Ha de!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...