fredag 3 juni 2011

Nostalgireklam, datorer och tidning...

Äntligen fredag, som jag längtat!! =) Ikväll blir det grilla kycklingfilé och mysa, jag och Mattias SKA hinna umgås och inte bara gå förbi varann....!


På Erikshjälpen kan man som ni vet hitta mycket kul...=) Vet inte när det var vi köpte denna gamla serietidning...Blev bara full i skratt när jag såg den härligt naiva reklamen på baksidan, för Commodore 64. Minns att det var mycket prat om Commodore 64 i klassen (jag gick i 2:an 1989). Min bästis Marianne hade om jag minns rätt Amiga...minst lika bra tror jag, älskade att vara hos dem och spela "Bubble Bobble" mfl!! Marianne om du läser, vad var det spelet med björnen som hoppade omkring och åt äpplen m.m hette?!!


Och denna musik är nog för alltid inpräntad i huvudet...!


Bobo & Gnuttarna, nr. 8 1989...hihi vilken nostalgi!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...