söndag 29 maj 2011

♥Lite från vår morsdag! ♥

Ja så är denna helg slut...! Vi har haft verkligen fullt upp hela helgen!!! Grejat på dagis, kikat på vacker utsikt, firat mammor, sovit dåligt... Eftersom jag är så himla trött nu kommer fler bilder från vår helg imorgon....!!



Efter en natt med usel sömn, Tiril låg vaken mycket och pratade, skrattade, jamade, gnällde om vartannat, låg vi allihop till 10 imorse! Skulle kunnat sova längre t.o.m.... Jag drog mig medan M klev upp med barnen... En stund senare kom de upp med frukostbricka! Innehöll lite smått och gott som kaffe, juice, rostade mackor, hårdmacka, jordgubbar och kall korv, haha! =) Fick en mysig "morgon"stund med frukost och bok... ...och Kiron höll mamma sällskap ett tag oxå.
Mina älskade ungar, vad jag är lyckligt lottad... Tänk för 4 år sen , firade min "första" morsdag när Kiron låg i magen, vad lite man visste om hur världen skulle förändras, egentligen. Svårt att förstå innan det verkligen sker, även om man tror man kan föreställa sig. Nu 4 år och 2 ungar senare är jag en lyckligare människa! Kanske tröttare, mer sliten, och definitivt flera kilon tyngre, men ack så mycket kärlek jag är omgiven av!
Mina hjärtegryn, tack för att ni kom till oss!



♥♥♥♥

2 kommentarer:

susanne sa...

åh vad roligt att få frukost på sängen!!
jobbigt att ni får så litesömn bara,hoppas det vänder snart!!
kram susanne

Anonym sa...

javisst är det en förunderlig värld man lever i,nästan så man glömt av hur det var innan man fick barn;-). fast jag längtar faktiskt en hel del tills ungarna sover hela nätterna!! men ändå, man skulle inte vilja leva utan guldklimparna någonsin.

fin morsdag du fick ändå,lyxig frukost=).

kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...