tisdag 5 april 2011

Oh boy, vilket vackert väder...oh boy, vilka glada toner, det rycker och spritter i mig!

Idag säger jag som Peps Persson; "Oh Boy vilket vackert väder, solen skiner idag! Oh boy, inga tunga kläder behövs,det gillar jag!"

Tusen miljoner kramar vill jag ge dig! ;o)


Igårkväll hade vi besök av Mats och Hanna, firade Mattias, han fick pengar och lotter. Kiron blev så glad att se dem och hoppade direkt upp i Hannas famn. =) Tiril var lite mer skeptisk och höll koll på Mats rörelser nästan hela tiden, haha!


Innan de kom hann vi med en promenad, Tiril var så cool i sin tyllkjol. =)

Sovit bättre några nätter nu också, så livet känns rätt fint för tillfället...=)
Nu går jag och lilla skruttan ut och myser i uterummet en stund!!

2 kommentarer:

Tina sa...

Oboy!!
Du jag undrar, brukar du ha problem med blogger?
SOm du ser på mina senaste inlägg så vill det inte bli någon radbrytning, jag fattar inte vad som blir fel, för det ser ju bra ut då jag skrivit inlägget, men så fort det publicerats så skiter det sig.

Anonym sa...

ååh va härligt att höra att sömnen är bättre och humöret pekar uppåt. men vädret spelar också stor roll, det tycker iaf jag=).

så kul med besök, Tiril såg himla fin ut i sin tyllkjol=).

kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...