fredag 18 mars 2011

Sova hos farmor helg, Birsta-helg och en vacker träffande dikt!

Kiron hade jättekul på dagis igår, han hade åkt skidor hela rundan de hade, och sedan hade de ätit hamburgare (men fått äta inne för det var rätt kallt ute)...
Jag sydde klart en beställning, tjoho, en att pricka av!
I helgen ska Kiron få sova hos farmor. Han har pratat om att sova hos farmor ett tag nu... =) Så i eftermiddag skjutsar M dit honom. Sen ska vi äta fläskfilé med bacon och ädelost (Sandra jag blev så inspirerad när ni åt det!!!!), till det ska jag ugnsbaka potatis, morötter och paprika...MUMS!
Imorgon blir det Birsta-tur, vi har presentkort som snart går ut, och några fler presentkort som jag bara vill kika om vi hittar nåt för just nu, bla. på IKEA, P.OP och Gina Tricot. Ganska skönt att Kiron inte kommer följa med för han blir ofta rätt less på våra "shoppingdagar".
Hittade en dikt som var så fin, till våra älskade ungar!!!!!!
Mamma och pappa älskar er och kommer alltid att göra det, glöm aldrig det!!
Du kom till mig
…för att jag skulle få älska dig
mer än någon annan
…för att jag skulle få följa dig
och varje steg du tar
på den väg som är ditt liv

Du fyller mitt hjärta med kärlek och tacksamhet
…för att jag får vara ditt ursprung
Du fyller mitt hjärta med stolthet och glädje
…för att du är just den du är

Och jag hoppas att du vet
att till mig kan du alltid vända dig
…för att få svar på dina svåraste frågor
…för att få tröst i dina svåraste stunder
…för att få värme när du fryser

Jag älskar dig
…gränslöst
…förbehållslöst
Nu och för evigt

skriven av Siv Andersson

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...