lördag 19 mars 2011

God fredagsmiddag, och badälskande barn!

Idag ska vi till Birsta och jag hoppas vi kommer iväg snarast, därför har jag också gjort ett inlägg i förväg....=) Ha en fin lördag!
Vår fredagsmiddag bestod av baconinlindad fläskfilé fylld med ädelost, och till det ugnsstekt potatis, paprika och morötter, och tzatziki o sallad. =) Blev supergott!

Till det drack jag en lättöl...Staropramen, gott!! Tagit mig ett glas rött medan jag lagade maten, och drack lite mer framför TVn sen, vi såg film "Extreme Movie" och Let´s Dance. =) Kiron for till farmor på eftermiddagen och var uppspelt över det, tog med skidorna, ritsaker, film m.m...och vad jag hörde skulle han också få snickra! =)
Han behövde bada innan han for, och Tiril med, i vanliga fall brukar det bli kvällsbad, men därför fick de bada direkt efter morgonvällingen istället...=)
Två lyckliga badälskande ungar!
Skvätta är roligast!
Hehe, lille pajasen...

1 kommentar:

Anonym sa...

va härligt att ni är iväg idag=). vilken god mat ni hade igår, blev ni inspirerade av oss??;-). supergott med bacon o ädelost tycker jag!!

kul ungarna har det i badet, så söta de är=) längtar tills man kan låta ungarna bada själva så där utan att man själv behöver bli blöt, men Noah är för rädd och Linn vill bara dyka under vattnet så ingen av de har badningen under "kontroll" så att säga=).

hoppas ni har en trevlig helg. kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...