torsdag 17 mars 2011

Gårdagens göra..!

Idag ska de om allt går väl ha vinterspel på dagis, så Kiron ska ha med sig skidor! Kul! =)

Igår blev det lite morgonkaffe och babbel igen med Ia, var seg eftersom Tiril verkar fått tillbaka hostan och hostat på natten...Blä sovit dåligt några nätter nu och det känns i kroppen... Men men.
Sedan blev det lite pyssel, med dessa små färgklickar...oooooh vad jag älskar att sy!
Under tiden jag sydde såg jag premiäravsnittet av Desperate Housewives.
När M kommit hem från jobbet tog vi en liten promenad innan middagen, min favoritmat, Spaghetti och köttfärssås!!!!
Och sen blev det kvällsfix, pyamas, lite rumsbygge för M med Kirons hjälp, och Tiril höll mig sällskap vid datorn en stund...!
Här leker barnen i lekrummet... Kiron tar på pyamasen själv och hade bara hunnit halvvägs, måste pausa för att leka lite, haha!
Sedan Arga Snickaren och te!! Mys!!!
Nu började ju Greys Anatomy också igår, suck det finns alldeles för många bra serier att följa!!
Spelat in det såklart..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...