tisdag 29 mars 2011

Bakat smarrig kaka....

Imorgon fyller mitt livs kärlek 30 år! Känns konstigt när man tänker på det, jag är ju inte långt efter (20 dagar kvar!). Sen är vi inte längre "20-nånting".... Men egentligen är det väl bara en födelsedag som alla andra.


Jag bakade "Kramforskaka" idag, M älskar den som mamma brukar göra, och jag har följt hennes recept, får hoppas jag lyckats lika bra. Igår såg jag självklart på "En unge i minuten" och grät en skvätt som vanligt, och före det kikade jag också på nya "Mamma byter bo", var rätt så kul program. =) Blir riktiga solo TV-kvällar på måndagar och tisdagar för det är inget M vill se (Sofias Änglar), utan han kollar istället på Simpsons och Family Guy. =)

1 kommentar:

Maria sa...

Grattis till M på stora dagen!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...