söndag 6 februari 2011

Lite bakverk och söta ungar.

Hej på er! Här skiner solen starkt, och lockar till promenad (om vi hinner mellan alla sysslor!) Sedan idag kommer min syster Maria med familj, och Ms bror Mats och Hanna.
Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår? Var ingen låt som jag älskade direkt, men jag tyckte tjejen sjöng fint på svenska (Desperados), och Jenny Silver var också rätt kul. Dannys låt kommer väl självklart bli en hit...
Jag har bakat lite till Tirils födelsedag. Idag har jag svängt ihop riktigt kladdiga Kladdkakemuffins (dessa får man nog äta direkt ur papperet, hehe!) Och igår åstadkom jag Drömmar....
...och kattbajsformade Kanelstänger (dock godare än de ser ut!). Det här med småkakor är egentligen inget för mig, alltid blir de fula...=)
Kiron är finklädd för kalasbesök...här med chokladsmet runt munnen! (Det hör ju lixom till att provsmaka smeten...) M bytte åt vår salamander idag, Kiron håller koll så den inte smiter...
Goskruttan söt som vanligt igår!

Ha en fortsatt härlig söndag, det ska vi!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...