tisdag 1 februari 2011

Det är mycket nu!

Ja, som sagt så är det ganska mycket nu...Mestadels positivt, men stressigt ändå. Nästa vecka fyller ju Tiril 1 år, och jag vill gärna hinna sy något till henne. Vi får lite besök i helgen redan, hon fyller på måndag.
Vi har haft några jättejobbiga nätter igen med dålig sömn, igår natt var värst, tröttheten efter utekvällen låg kvar, man kom inte i säng i tid, och så var Tiril vaken jättemycket...!! Blä. Inatt blev det lite bättre iallafall. Vi får se hur denna natt blir...har nästan blivit sådär igen att man gruvar för nätterna, med ledsna tjejen som inte kan sova och dito föräldrar. Suck. Jag hoppas VERKLIGEN att det är en övergående period!
Om dagarna är vi dock glada för det mesta, myser på här hemma, tar små promenader i det fina varmvädret som varit nu. Kiron var på dagis idag och han berättade att han limmade och målade jättemycket, och åt makaroner och kyckling! =)
Imorgon blir det en spännande grej för mig själv, varför får ni veta längre framöver. Nervös också. Men mest av allt känns det kul! Söta tjejen idag testar öllådan från Daniels svensexa, hehe, vilket skulle ni välja, en låda öl eller en låda Tiril? Enkelt val för hennes mor iallafall. =)
Här en bild från i fredags då vi fick besök av min bror Johan, hans tjej Kikki och hennes dotter Hanna. Barnen lekte jättebra ihop!
Nykära snuttisar.

Nu ikväll har jag kikat på "Sofias änglar" på 5:an 20.00, har ni sett det? Om inte, gör det!

Ja, på återseende! På torsdag ska vi förresten på kalas hos systerdotter Moa, som fyller hela 7 år, herregud, skolflicka blir hon och allt....

1 kommentar:

Maria sa...

Jag säger gärna tack till en låda Tiril! haha!
Hoppas tösa börjar sova på nätterna snart...det tär ju på en nå så hemskt att inte få sova ordentligt!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...