måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans-mysigt!

Glad alla hjärtans dag på er!! =) Hoppas ni har en fin måndag... Här har vi kallt, kurat inne hela dagen. Runt 20 minus har vi haft som varmast....

M jobbade till 15, kom hem kring 16.30, varit och handlat också. Han och Kiron satte sig och ritade en fin teckning till mig. =) Vi har inte tänkt ge varandra något speciellt idag, bara tänkt mysa lite extra. Jag och min stora kärlek, snart 11 år tillsammans! =) Lagade lite extra god Måndags-mat, örtgratinerad kotlettrad i ugn, med rosépepparsås och stekt potatis...MUMS FILIBABBA!
M hade också med sig en ask geléhjärtan...
Mitt ena lill-hjärta (klart hon skulle ha hjärtklänningen idag)!
Och mitt andra lill-hjärta (som skulle kunna spendera hela dagarna nuförtiden med att se Pippi Långstrump) !
Tiril klättrar mer och mer nu, och har också börjat gå utefter saker lite...Små framsteg...Hon är så duktig och blir så stolt.


Nu ska vi mysa på lite mer, har tänkt se nån film, kanske "The Eye", skräckis...Haha romantiskt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...