måndag 17 januari 2011

Tomt konto, snö och klänningstips!?

Inatt har jag faktiskt sovit riktigt riktigt bra, och herregud vad det är skönt att sova!!!
En ny vecka, här flyger de fram... Ingenting speciellt planerat denna vecka. Längtar tills på torsdag då barnbidraget kommer, hankar oss fram här nu.. Januaritomt på kontot!
M har tänkt jobba över idag, pengarna behövs så väl...
Jag ska laga makaronipudding till middag, gott!!
M tog en bild i eftermiddagsmörkret igår när han och Kiron var ute...notera våra höga snövallar! Fast de ligger iofs. också i en slänt....

Har ni förresten tips på var man kan hitta nån snygg klänning på nätet, vill ha en till Ia och Daniels bröllop? Förmodligen blir det att köpa i butik, men jag kan ju alltid kika och se om jag vågar chansa på att den passar, om jag hittar nåt fint (och billigt).

Barnens kläder är väl redan klara, de kan alltid ha julkläderna igen...Jag skulle vilja ha nåt nytt, men vi får se. Önskar jag hade tid och ork att prova att sy nåt till mig själv, att ha. Har nog bara tålamod för nån enklare modell (stress stress!)

3 kommentarer:

Lena Theres sa...

Så bra att du äntligen fått sova! :o) Har några tips om sidor för nätshopping. :o)
love2shop.se
laredoute.se
modezine.com
nelly.com
Finns massa billigt som ser fint ut ivartfall. :o)
Vet du om det är lov med svart på bröllop nu? I norge spelar det ingen roll men vet att det var fy tidigare ivartfall... annars måste jag nog se om inte jag hittar nåt oxå... hehe...

solokatt76 sa...

Alltid jobbigt när det är ont om pengar... Vi har förmånen att ha fått en hyresfri månad av bostadsföreningen för att ekonomin är så god och då har dom valt att lägga den i januari så det är bra!

Våra snövallar har förvandlats till skridskobana efter lite töande. Igår regnade det så det skvalade från hustaken.

Hoppas du hittar nån fin klänning till bröllopet.

Kram

Maria sa...

bonprix har snygga och billiga kläder! Har precis beställt lite därifrån! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...