onsdag 5 januari 2011

Bild-test/utmaning!

Tina hade gjort ett roligt test med bilder, och jag måste ju såklart också prova. Gör det du med, var kul! =) Såhär gör man och nedan ser ni mitt resultat:
Gå in på google bilder och sök på varje punkt som finns nedan. Ta en bild (helst den första, det gjorde jag) som dyker upp och klistra in.

1. Ditt Namn: Hanna

2. Ditt Mellannamn: Erika

:Sofie
3. Ditt Efter namn: Kjönberg4. Namn på gatan där du bor: Trumpetgatan
5. Namn på den du gillar: Mattias
6. Din ålder:29

7. Det sista du åt idag: Kaffe och macka
8. Färg på tröja du har på dig just nu: Rödblommig
Kul kul!
Jag har fått läsa lite idag, håller på med Anna Janssons "Pojke Försvunnen", ännu en spännande Gotlands-deckare...=)
Ska försöka ta mig ut på promenad, är lite kallare idag bara...=( Känns som om alla grejer att ta itu med hopar sig som en klump i magen, jag har speciellt en grej som känns väldigt stressande och ganska bråttom nu... Blä.

2 kommentarer:

Tova sa...

Åhh, skoj! :) får jag testa nån dag när jag har tråkigt hehe!

Har lust att prova Anna Janssons deckare nån gång också, tyvärr finns det såå många böcker i bokhyllan som "står på kö" hehe.... du får säga sen om den var bra :)
kram

Maria sa...

Jag känner mig utmanad som vanligt! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...