tisdag 21 december 2010

Tirlis tänder m.m...=)

Oinspirerad titel, jag vet...Men jag är hungrig så jag orkar inte komma på nåt annat. =) Snart ska vi äta pasta och skinksås!
Fick sovmorgon till 9 imorse, blev chockad när jag vaknade och kollade på klockan...så det var ju skönt! =)

Igår var vi och stresshandlade lite inför jul, det mesta är avklarat nu. T.o.m. kattens julklapp är klar =) . Imorgon ska jag tillaga skinkan (gör det i ugnen) och sen griljera...MUMS! Blir nog en del skinkmackor som slinker ner innan julafton (och kanske lite annan julmat också)! M jobbar sista dagen imorgon och är sen ledig till på tisdag. På torsdag blir det vår egna lilla tradtion med all julförberedelse som att klä granen och slå in klapparna, se julfilmer och dricka glögg!!!
Julafton åker vi till Bollsta/Väja/Nyland och firar med släkten, kommer nog hem på annandagen.

Lugna dagen här hemma idag... Här är bustjejen i more, flinar upp sig så man kan se de nyaste tänderna, 2 st uppe till vänster (hennes vänster) och 2 till strax ute till höger! =) Snart har stora tjejen 6 tänder att bitas med! (Och det har hon provat på, ja...) Här får ni en liten kik på vad jag syr på nu...strax klar! Går ännu långsammare när båda barnen är hemma och man bara kan sy lite sådär halvt fokuserat...Men nog blir jag klar innan jul! =) Jag måste ju också testa att sy en fluga till Kiron, då jag inte hittat nån i affärerna! Nu måste jag greja vidare, ha en bra tisdagkväll!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Söta små bissingar på söt liten tjej!! =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...