lördag 4 december 2010

Lördag, utvecklingssprång och bad!

Lördag...=) Vi har käkat frukost, äggmackor, och Kiron har druckit varm choklad ur sin lilla mugg, han tyckte det såg ut som kaffe och satt och kände sig stor, hehe.
Jag mår inte mycket bättre idag, M skippade extrajobb. Vi ska strax åka iväg och handla lite, bland annat ska Kiron få välja lördagsgodis, sen blir det lugnt resten av lördagen. Jag har blivit lovad att få tid till ett bad i lugn och ro...
Imorgon ska vi bjuda mina föräldrar på tacopizza, jag ska även höra med min bror och hans tjej. =)
Blev Twilight Eclipse-filmen igår, den var rätt bra men shit vad mycket som inte är med i filmen från böckerna!! Lite jobbigt när man inte kan låta bli att sitta och sakna vissa delar.
Måste bara berätta, Tiril har lärt sig vinka! Stora tjejen, jag tror hon nyss tagit ett litet utvecklingssprång för hon är stadigare på benen nu, ställer sig upp mer, och klättrar även upp på den låga gästsängen.

Blev ett bad för barnen igår kväll, busungar!
Ha en bra lördag!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vilket charmtroll Tiril är ! Hon är super söt ! Åh spännande för Kiron att välja lördags godis. Frej har oxå börjat vinka. Härligt med lite ensam tid. Åh tacos pizza mums så gott ! Ha en fortsatt trevlig helg =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...