tisdag 2 november 2010

Sega dagar, sytt, fotat, Tradera och usel film!

Hellu!!
Segar omkring här hemma, har spenderat dagen mest med att sy och pyssla med barnen...Sytt lite vintermössor på beställning, kommer dyka upp fler i sybloggen och till salu framöver oxå.

Väntar nu på att M ska komma hem från jobbet, vi ska äta kycklingklubbor, ris och sweet-chilifraiche. =) Sedan hoppas jag att vi både ska hinna med att dammsuga och ta en promenad...Men efter att ha pratat med M så verkar det inte så lovande, han verkar totalt slut efter arbetsdagen, envisa förkylning!!!! Känns som om det blivit väldigt lite promenader på sistonde i och med alla förkylningar....Längtar ut!!!

Var ju iväg och fick barnen fotade igår, tog både singelbilder och syskonbilder...Och OJ så fina de blev, mina duktiga och söta barn!! =) Längtar tills bilderna kommer!
Tiril hade på sig denna body jag sydde klart till henne häromdagen... ...och Kiron sin gröna vikingatröja som han fick i födelsedagspresent! Små hemsydda färgklickar! =)
Igår la jag ut LillSpooky-kläder på Tradera, här hittar ni dem...=) Ska lägga ut mer auktioner framöver, haft en liten Tradera-paus ett tag men har mycket kvar att sälja (mest urvuxna kläder, inte så mycket LillSpooky än).
Blev glögg-premiär igår kväll, gud vad gott! Inte så att jag längtar efter julen än, men gott var det som sagt!!!
Måste varna er för en URUSEL film, jag såg inte klart hela men M sa att den var lika usel rakt igenom. Se inte "Valhalla Rising", ni kommer få ångest för alla minuter som försvunnit från ert liv medan ni såg den!
Av någon anledning tycker Kiron att denna lilla korgstol (är sen jag och mina syskon var små) ska stå under trappen, haha, han bär ner den hela tiden fast jag ställer upp den på Tirils blivande rum.
Nä nu är det bäst jag fokuserar på maten!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...