måndag 8 november 2010

Krångliga nätter och dagens planer...

Oj, när jag öppnade mailen hade jag fått ett spännande erbjudande, men vet inte om jag skulle våga...det är allt jag tänker säga om den saken just nu. =)


Ännu en natt med inte så bra sömn, vet inte vad det är som oroar lillan om nätterna nu, är det magen eller nåt annat? Känns som om hon haft fler tänder på gång i evigheter!
Idag ska jag sy för jag har en del beställningar att komma ikapp med, men jag vill gärna hinna med en promenad också, finväder ute och jag är så nyfiken på Ia o Daniels hus, de verkar ha fått ordning på det mesta nu så kanske kan ta emot besök. Jag har ju bara sett det utifrån hittills. Anledningen till att jag överhuvudtaget slog igång datorn redan är för att jag har några auktioner som gick ut igår, måste ju skicka vinnarmail. =)

Nu är det dax att ta itu med lite nödvändiga saker. Ha en bra måndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

klart du ska ta erbjudandet, vad det än är=). ska bli spännande att höra sen!!
skönt med promenad, jag blir nog fast inomhus med min förkylning och det är alltid typiskt när det är som finast utomhus!! hoppas du fick kika in i deras hus nu, så spännande!!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...