lördag 6 november 2010

Helgkänsla saknas, badkarstokar och mörka ögon.

Lördag, fast det känns inte som så eftersom M är på jobbet... Fast han ska bara jobba till 12-13 tiden idag.
Inte sovit lika gott inatt, tror Tiril har haft magont av maten jag åt igår (paj med äggstanning, vet inte om det är mjölk eller ägg hon är känslig mot), så hon har nog väckt mig minst 10 gånger!!! Inge kul för varken mig eller henne.
När M kommit hem är det iallafall helg!! Jag ska tigga till mig en tur till Erikshjälpen, se om det får mig lite gladare, och kanske kanske en titt förbi Ia o Daniel om de har tid.?
Sen blir det mys, med fläskfilé och strips och Karl Johansvampsås (pås-sås fusk men gott ibland!) och sen Criminal Minds som vi har inspelat. Och imorgon ska vi väl bara vara...får se vem av oss som får sovmorgon...
Vill med denna bild visa Tirils mörka ögon, hon har fått nästan lika mörka som storebror som alltid haft stora mörkbruna ögon...vet inte riktigt var det draget kommer ifrån för även om vi båda har brungröna ögon så har ingen av oss föräldrar så mörka. Vackert är det!Igår fick Kiron och Tiril för första gången bada badkar tillsammans! =) Kiron blev uppspelt och ville gärna skvätta, men annars gick det bra!
Buskillen.
Och här två ganska trötta nybadade pyamas-mysisar som väntar på lelle och nattning!

Soligt men kallt ute idag, lockar till promenad! Kanske det?

Ha en bra lördag!!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Oj då..hon ska väl inte gå och bli laktosintolerant lillstumpan =(

Vilka mysiga gosbilder på barnen!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...