måndag 1 november 2010

Hela familjen hemma igen

Nu är familjen samlad igen, för igår var vi och hämtade Kiron hos farmor! Vi har haft en skön helg bara vi 3...Snart är det väl Tirils tur att sova borta själv, och Kirons tur att rå om oss, hehe!
Idag ska vi iväg på fotografering på öppna förskolan, fast Tiril är snuvig, jag ska undvika de andra barnen så de ej blir smittade... Jag vill få till en syskonbild. =)
Kiron blir hemma den här veckan då det är novemberlov och han är 15-timmarsbarn (gratis 15 timmar/vecka).
Här är lillan på språng igår, vi är på väg för att hämta storebror.


Han har haft det så bra hos farmor, och visade allt han kunde komma på när vi kom dit. Tiril gosar både med farmor och hennes stora gose-älgar!
Vi for sen till mina föräldrar för familjemiddag. Min syster Maria med familj var också där, och Johan o Kikki. =) Var bara min andra syster Anki med familj som saknades...Haha här sitter jag på golvet och klappar händerna, ser lite lustigt ut...De bjöd på go-mat, potatisgratäng och oxfilé med massa gott till, och till efterrätt pannacotta! MMM!
Johan med sin Kikki.

Hemåt i kvällen sen. Blev lite knasigt för barnen med tiderna igår kväll, då klockan ställts om. Vi får se om det går till sig.
Strax dyker här upp vinnaren i min tävling, håll utkik!

1 kommentar:

Tova sa...

Hihi, själv tyckte man ju det var rätt skönt att få sova en timma extra när klockan ställdes om... eller tja, Elliot vaknade ju sin vanliga tid ändå... men känns som man har en timma extra på sig med att fixa inför att komma iväg osv. ;)
kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...