torsdag 21 oktober 2010

Sjuk son IGEN, lugnt hemma och annat...

Trött idag oxå...nätterna är inte så jätteroliga nu.
Kiron har varit hemma från dagis idag för han har blivit så snuvig, tyckte det var lika bra, fast han är ganska pigg i övrigt.
Mattias har fått veta idag att han får jobba kvar till februari iallafall, JIPPI!!!!!!
Vi andra 3 har stökat på här hemma hela dagen. Detta har vi haft för oss igår och idag....=)
När lillasyster sover och mamma "syar" roar sig 3-åringen med att sitta bredvid mamma och räkna knappar...=) Riktigt trevligt och lugnt...=) Jag har sytt ett par velourbyxor till Kiron idag, sköna såhär på hösten. Han är så duktig så! =)
Barnen är så söta där de sitter båda två i lekrummet och spelar musik, Tiril trivs nog nästan var som helst bara Kiron är där.

Igår efter dagis gick vi ut en sväng i kylan till en lekpark i närheten, ingen lång stund för huva vad det var kallt!!!
Ni kanske minns att jag pratade om att Tiril behövde en lite tjockare vintermössa ev? Jag hade glömt denna mössa som vi köpte på rea förra året innan Tiril var född...Visst blev hon söt?=)


Kiron passade på att prova både de nya vantarna och den nya grävmaskinen! =)

Nä nu ska vi äta korvstroganoff och sen förhoppningsvis hinna en snabbis ner på Åhlens, måste köpa ny mascara bla. Ha en bra torsdagkväll, och ni: IKVÄLL ÄR DET SÄSONGSPREMIÄR FÖR CRIMINAL MINDS!!! Gissa vad jag kommer göra...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hanna! Kom på att jag glömt att osa på Blingo-inbjudan. Tyvärr kan jag inte komma denna gång, men hoppas jag kan om du ska ha någon fler visning.
/Erika Backberg

Anonym sa...

skönt med en lugn dag så där=). hoppas Kiron är riktigt frisk tills imorgon!
ja Tiril blev riktigt söt i mössan, såå fin=).
hoppas nätterna snart oxå blir bättre, jobbigt när sömnen blir lidande!
kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...