fredag 22 oktober 2010

Min almanacka från Tryckdig.se!!

Yes!! Idag damp något efterlängtat ner i postlådan, nämligen min almanacka från Tryckdig.se! Den är åh så fin! Framsidan har en bild som betyder mycket för mig, och både framsida och baksida är skyddad med ett genomskinligt plastomslag, perfekt!
Man har så många valmöjligheter när man gör dessa almanackor, på första sidan valde jag att sätta mina dikter till barnen...=) Notera också att de har satt en linjal på motsatta sidan, fiffigt. =)
Man kunde också välja till flera bilder och göra almanackan mer personlig.
Gott om plats för anteckningar varje dag, passar mig mycket bra!
Ett tillval var "Veckans dagis" och "Veckans att göra", hehe kommer användas flitigt.
Och man fick också välja att trycka in dagar som betyder nåt extra, som Tirils 1-årsdag, och vårt 11-årsjubileum.
Man fick bra service och snabba svar på mail, och jag är så nöjd med min fina almanacka!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Den var jättefin! Blev ju sugen nu att göra en egen! =)

Tina sa...

Jag beställde en sådan förra året för detta år..helt perfekt.. mysigt med bilderna också... man behöver verkligen en kalender då man har barn, hur ska man annars hålla reda på allt?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...