onsdag 27 oktober 2010

Lite onödigt babbel från mig?

Hej! Jag är lite seg med mina blogguppdateringar just nu, fick jag höra idag, haha! Det är bara så att jag har en del att sy nu bla., och läser också en spännande bok ("När jag hör din röst"- Twilight New Moon) och sätter jag mig vid datorn så har jag en tendens att fastna längre än menat...Ibland behöver man vara utan datorn för en morgon...=) Förmodligen kommer jag inte skriva imorgon bitti heller, vad jag vet nu...=)
M är hemma från jobbet, dunderförkyld och går omkring och tycker synd om sig själv. Tiril är oxå jättesnorig och hostig än...=(
Igår stekte jag pannkakor i gammal hederlig pannkaks-lagg...Kiron tyckte det var mycket intressant!

När storebror är på förskolan kan lillasyster härja fritt bland hans leksaker, hahaha!

Just nu väntar vi på att middagen ska bli klar, har lagat fisksoppa med curry, potatis och massa grönsaker, och till det vitlöksbröd...MMM doftar iallafall ljuvligt! Efter middagen blir det mycket nödvändig livsmedel-handling...Jag får springa in själv medan M sitter i bilen. Jobbigt när man inte har körkort.
Och senare ikväll blir det lite "Arga Snickaren"...Ha det gott!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...