onsdag 13 oktober 2010

En dagens-lista, barnen, Tradera och LillSpooky-Till Salu.

DAGENS VILL HA:
Ork att sy upp gardinerna

DAGENS KLÄDSEL:
Stuprörsjeans och randig top

DAGENS FRISYR:
Uppsatt tofs

DAGENS LÅT:
Cat´s in the cradle

DAGENS PLANER:
Att sy på födelsedagskläderna, vilket jag gjort. Sen fixa middag och köpa tråd.

DAGENS SAKNAD:
Sällskap

DAGENS DUMMASTE:
Att Kiron var vaken en del inatt...

DAGENS MISSLYCKANDE:
Att den mörkgröna tråden är slut

DAGENS DROG:
Kaffe och bebispussar

DAGENS KÖP:
Kommer att bli grön tråd

DAGENS GODIS:
Prinsessrulltårta (rosa bandet)

DAGENS HUMÖR:
Trött men glad

DAGENS CITAT:
Kommer ej på nåt, saknar inspiration till det...

DAGENS ROLIGASTE: Kiron såklart, när han såg en katt som smög efter fåglar sa han "NÄ, får inte!!!!" Hihihi...


Sytt en del idag, som ni ser ovan. Sen har vi tagit en liten promenad i kylan, efter dagis-hämtning. Nu ska jag strax börja med maten men tänkte kika in här en sväng först.

Lite bilder från promenaden...
Igår fick jag denna i postlådan, tagit en prov-prenumeration...Vet inte jag, känns lite tidigt för julpyssel redan eller vad säger ni?

Igår la jag ut en del Tradera-auktioner, mest lite mönster och sånt jag inte behöver, och några mössor o sånt. Kika in om ni vill!
Vill oxå berätta att jag nu har en blogg där jag lägger upp sånt jag har färdigsytt hemma som "blir över" så att säga, så om ni är intresserade av något sånt kan ni kika vad jag har. Den länken kommer oxå finnas i högerspalten.

1 kommentar:

Anonym sa...

jättekul att du fixat en till-salu-blogg=). fast jag såg att du inte hade en mössa i Noah's storlek, var lite synd. men jättefina mössor, såg även på fejjan alla de som susanne beställt..
jättekul att ni gör i ordning Tirils rum,kommer säkert bli fint=).
önskar er en trevlig helg. kramisar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...