onsdag 6 oktober 2010

BVCs öppna förskola och öm kropp

Ouch vad öm jag är i kroppen idag, men det var nästan värre igår kväll, kunde knappt sätta mig för jag har slagit svanskotan också... Ont i hela vänsterbenet, men jag överlever...
M fick bygga lite på uterummet igår kväll, och jag sy lite. =)
Idag får vi se hur Kiron mår, om han ska på dagis ska jag och Tiril iväg på BVC för vägning och mätning, hon är 8 månader imorgon!!!!
Jag och Ia var iväg igår förmiddag med bebbarna på babyfik, alltid lika mysigt. Fika, babbel, lite sång (och Tiril "sjöng med" med hög stämma och överröstade alla, haha!!!) Tiril sitter och snackar och delar kex med nästan jämnåriga A. =)



1 kommentar:

Maria sa...

Det var väl onödigt att ramla så där i trappan! ;) Din stackare...du måste ju ha jätte ont!

Mysig bild på barnen när de delar kex! =)

Hoppas du känner dig mindre blåslagen imorgon!

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...