söndag 24 oktober 2010

BLINGO-KÖP!

Nu är Blingo-partyt över och det blev en del som kom, jätteroligt, tack för det!! =) Mina inköp blev dessa: Body till Tiril i Blingo Rosa-brun, stl. 86/92...
Helge-puff byxor till Kiron i Blingo-petroleum, stl. 110/116. (Dessa blev en present från familjen Fahlén/Johansson och mina föräldrar, de hade bidragit med pengar på födelsedagen.)


Oxå denna baströja i Antracitgrå till Kiron, stl. 98/104.

Jag ska oxå få välja en kampanjvara (ur tidigare kollektion), det är en värdinne-kampanj de har nu i Oktober! Blir kanske något mer till Tiril då.

Tiril har blivit förkyld, låter rosslig i lungorna, och jag är lite orolig... Hon sov inge bra inatt lilla stackaren, och äter dåligt... Vet inte om hon har halsont.

Imorgon ska jag på mötet om jobb, på förmiddagen! Hoppas det finns något passande!

1 kommentar:

Maria sa...

Jätte fina kläder!

Hoppas Tiril piggnar på sig...inge roligt när de är sjuka och så små...

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...